Ο κουρκουμάς στη μάχη κατά του παιδικού καρκίνου

Τρίτη, 01 Αύγουστος 2017 20:18 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Ο κουρκουμάς στη μάχη κατά του παιδικού καρκίνου

Επιστήμονες του Nemours Children's Hospital και του University of Central Florida ανακάλυψαν ότι νανοσωματίδια που περιέχουν κουρκουμίνη μπορούν να προσφέρουν καινοτόμο αγωγή για τη στόχευση και την καταστροφή κυττάρων νευροβλαστώματος, που είναι ο πιο συνήθης καρκίνος σε παιδιάνεότερα των 5 ετών.
Οι ερευνητές επικόλλησαν την κουρκουμίνη σε νανοσωματίδια οξειδίου του δημητρίου και εξέτασαν τη φόρμουλα νανο-κουρκουμίνης σε γραμμές κυττάρων μιας μορφής υψηλού κινδύνου νευροβλαστώματος.
Η φόρμουλα προκάλεσε ουσιαστικό κυτταρικό θάνατο σε κύτταρα νευροβλαστώματος, ενώ δεν παρήγαγε ή παρήγαγε λίγη τοξικότητα σε υγιή κύτταρα, αναφέρουν οι ερευνητές στο περιοδικό Nanoscale.
Η κουρκουμίνη έχει φανεί πως διαθέτει αντικαρκινικές ιδιότητες, αλλά η χαμηλή διαλυτότητά της και η φτωχή σταθερότητα έχουν περιορίσει τη χρήση της σε θεραπευτικές εφαρμογές.
Η νέα έρευνα δείχνει νέα μέθοδο αντιμετώπισης αυτού του όγκου χωρίς την τοξικότητα επιθετικής θεραπείας και ότι τα νανοσωμαρτιδια μπορούν να είναι αποτελεσματικό όχημα χορήγησης για φάρμακα κατά του καρκίνου.
Οι ερευνητές ελπίζουν ότι στο μέλλον νανοσωματίδια μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εξατομίκευση φροντίδας στους ασθενείς και τη μείωση των παρενεργειών της θεραπείας.