Μαγειρική σόδα κατά των αυτοάνοσων νόσων;

Τρίτη, 12 Ιούνιος 2018 20:17 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Μαγειρική σόδα κατά των αυτοάνοσων νόσων;

Νέα έρευνα αναφέρει ότι η μαγειρική σόδα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στις αυτοάνοσες νόσους όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα.
Επιστήμονες του Medical College of Georgia, ανακάλυψαν ενδείξεις ότι η μαγειρική σόδα θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής που προκαλεί και επιδεινώνει αυτές τις νόσους.
Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό The Journal of Immunology, εξέτασε πώς η μαγειρική σόδα μπορεί ενδεχομένως να μειώσει την αντίδραση του ανοσοποιητικού συστήματος μεταφέροντας σημαντικά μηνύματα στον σπλήνα μέσω της βοήθειας χημικής ουσίας.
Στην έρευνα δόθηκε νερό με μαγειρική σόδα σε ποντικούς για δυο εβδομάδες καθώς και σε ομάδα ελέγχου που αποτελείτο από υγιείς φοιτητές ιατρικής.
Σε αυτό το διάστημα, τα μακροφάγα στους ποντικούς και στους φοιτητές άλλαξαν, από αυτά που προκαλούν φλεγμονή σε άλλα που τη μειώνουν.
Οι ερευνητές πιστεύουν ότι η μαγειρική σόδα δρα ως καταλύτης που ενημερώνει τα κύτταρα ότι δεν υπάρχει ανάγκη να παραχθεί προστατευτική αντίδραση από το ανοσοποιητικό.
Η μαγειρική σόδα μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει στη μετατροπή προφλεγμονοδών κυττάρων σε αντιφλεγμονώδη, καθώς και να προάγει την ανάπτυξη πιο αντιφλεγμονωδών μακροφάγων.
Ερευνητής δήλωσε ότι μελλοντικά, η κατανάλωση νερού με μαγειρική σόδα μπορεί ενδεχομένως να γίνει αποτελεσματικός τρόπος καταπολέμησης αντιδράσεων στη φλεγμονή σε ανθρώπους με αυτοάνοσες νόσους.