Πώς να επανέλθετε μετά το γιορτινό τραπέζι

Επιμέλεια: Βάσια Σταυροπούλου
Τρίτη, 17 Απρίλιος 2012 03:00 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Πώς να επανέλθετε μετά το γιορτινό τραπέζι
Αυτή η μανία που μας πιάνει με το φαγητό κατά τη διάρκεια των γιορτών δεν έχει εξηγηθεί ακόμα, επιστημονικά ή με κάποιον άλλο τρόπο, είναι όμως ένα γεγονός που γίνεται κάθε χρόνο με μεγάλη επιτυχία.
Μέσα στις γιορτές του Πάσχα, όλοι τρώμε και πίνουμε σαν να μην υπάρχει αύριο ή σαν να θέλουμε να αναπληρώσουμε ότι φαγητό και ποτό χάσαμε μέσα στη νηστεία. Έτσι δεν σκεφτόμαστε τα ποσοστά χοληστερίνης, για παράδειγμα, στα φαγητά που τρώμε, και τη ζάχαρη και τις θερμίδες που κουβαλάνε μαζί με τα διάφορα ποτά που καταναλώνουμε.
Τα αποτελέσματα αυτής της κραιπάλης είναι μια συνεχής αίσθηση κόπωσης, πονοκέφαλοι, χαμηλή αυτοσυγκέντρωση, στομαχικές διαταραχές, προβλήματα στην πέψη, υποτροπιάζουσες λοιμώξεις κ.α.
Γι αυτό, λοιπόν, μια περίοδος αποτοξίνωσης μετά τις γιορτές είναι ότι ακριβώς χρειάζεται ο οργανισμός μας για να επανέλθει στα φυσιολογικά του και να λειτουργήσει ξανά σωστά μέχρι το επόμενο γιορτινό τραπέζι. Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει πως πρέπει να βιαστείτε να διώξετε τις τοξίνες. Αντίθετα, μάλιστα, η αποτοξίνωση γίνεται αργά και σταθερά, ούτως ώστε να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Ακολουθήστε τους παρακάτω τρεις απλούς τρόπους, φροντίστε να τα τηρείτε σε καθημερινή βάση, και σύντομα θα αρχίσετε να νιώθετε την αλλαγή μέσα σας αλλά και να την βλέπετε στον καθρέφτη.
Ισορροπημένη σύνθεση φαγητών
Φροντίστε να τρώτε υγιεινά φαγητά, όπως φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, ωμά ή μαγειρεμένα στον ατμό φαγητά, φρέσκους χυμούς και σούπες. Για πρόσληψη πρωτεΐνης καλό είναι να τρώτε φασόλια, ρεβίθια και φακές. Αν θέλετε να τρώτε κρέας, διαλέξτε ψάρι ή κοτόπουλο μαζί με καφέ ρύζι που δίνει ενέργεια και φυτικές ίνες.
Πίνετε πολύ νερό
Το μεταλλικό νερό είναι το καλύτερο φυσικό «ποτό», αλλά μπορείτε να έχετε και εναλλακτικές όπως φρέσκους χυμούς χωρίς ζάχαρη, και φυτικά τσάγια από μέντα και χαμομήλι.
Καταναλώστε συμπληρώματα προβιοτικών και αντιοξειδωτικών
Επιλέξτε αυτά τα συμπληρώματα για βελτίωση της ηπατικής λειτουργίας και της πέψης. Μπορείτε να τους προσθέσετε τυρί, το οποίο θα βοηθήσει στην πέψη και θα αυξήσει την άμυνα του σώματος. Για πιο αποτελεσματική αποτοξίνωση, καλό θα είναι να μην καταναλώνετε καφεΐνη, αλάτι, τεχνητές γλυκαντικές ουσίες και αλκοόλ.
Μια κλασική αποτοξίνωση κρατά συνήθως 10 ημέρες, αν θέλετε όμως να διατηρήσετε μακροπρόθεσμα τα οφέλη της, θα πρέπει να κάνετε τις παραπάνω συμβουλές κομμάτι της ζωής σας.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
του ΚΥΡ
Το κλίκ της ημέρας
του ΚΥΡ
oncologists.gr

Πρόσφατα Νέα