Πώς να μην σταματήσετε τη δίαιτα

Επιμέλεια:Βάσια Σταυροπούλου
Παρασκευή, 31 Αύγουστος 2012 03:00 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Αν αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που εγκαταλείπετε τη δίαιτά σας και πιάνετε τον εαυτό σας να λέει κάθε Παρασκευή «από Δευτέρα δίαιτα», τότε ίσως χρειάζεστε να αλλάξετε σκέψη.
Σήμερα έχουμε για εσάς, μερικές συμβουλές που θα σας κάνουν να μην χάσετε το δρόμο αλλά τα κιλά που επιθυμείτε.
Ρεαλιστικοί στόχοι και όχι μεγάλες προσδοκίες
Ας ξεκινήσουμε από το πρώτο βήμα πριν ακόμη αρχίσετε τη δίαιτα. Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που θα προβλέψουν την επιτυχία της δίαιτάς σας, είναι ο στόχος που θα θέσετε. Αν αποφασίσετε, για παράδειγμα, να χάσετε 30 κιλά σε 2 μήνες, τότε είναι βέβαιο ότι θα αποτύχετε. Επικεντρωθείτε στην υγεία σας και ορίστε εφικτούς στόχους, ακολουθώντας λογικές δίαιτες.
Σιγά -σιγά και σταδιακά
Στα αρχαία ελληνικά, δίαιτα σημαίνει τρόπος ζωής. Για να πετύχει λοιπόν μια δίαιτα, θα πρέπει να κάνετε αλλαγές στην καθημερινότητά σας. Αυτό δεν μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες να διατηρήσετε το βάρος σας αν χάσετε τα κιλά σταδιακά. Όσοι λιμοκτονούν στις δίαιτές τους, έχουν μεγαλύτερα ποσοστά αποτυχίας.
Πειρασμοί θα υπάρξουν
Όλο και κάποιος θα βρεθεί που θα θελήσει να σας βγάλει από «τον καλό δρόμο», προσφέροντάς σας κάτι απαγορευτικό. Ο κίνδυνος δεν βρίσκεται στο ένα γλυκάκι, αλλά μην αφήσετε το ένα να φέρει το άλλο. Είναι το λεγόμενο σύνδρομο «ε, τώρα το χάλασα που το χάλασα, ας φάω όλο το πακέτο».
Κάντε υπομονή τα κιλά θα φύγουν
Ένας από τους πιο συνηθισμένους λόγους που παρατά κανείς τη δίαιτα, είναι το λεγόμενο πλατό. Τα έχετε κάνει όλα σωστά, ασκείστε και τρώτε σωστά, αλλά η ζυγαριά δεν «κατεβαίνει». Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό. Αντί να απογοητευθείτε και να τα παρατήσετε, συγχαρείτε τον εαυτό σας για την πορεία σας μέχρι τώρα και κάντε μια μικρή αλλαγή στη διατροφή σας ώστε να ενεργοποιήσετε και πάλι τη διαδικασία της απώλειας βάρους.
Κάντε μακροπρόθεσμα σχέδια
Για αρκετούς ανθρώπους το να χάσουν βάρος είναι πολύ ευκολότερο από το να το διατηρήσουν. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η σωστή διατροφή αποτελεί τρόπο ζωής και όχι ένα βραχυπρόθεσμο σχέδιο. Φτιάξτε ένα πλάνο διατροφής ή άσκησης που σας ταιριάζει και κρατήστε το.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
του ΚΥΡ
Το κλίκ της ημέρας
του ΚΥΡ
oncologists.gr

Πρόσφατα Νέα