Γενική συνέλευση, μέσα από την οποία αναδείχθηκαν και τα νέα όργανα του συλλόγου, πραγματοποίησε στις 30 Απριλίου, η Ένωση Συλλόγων Γονέων Δήμου Σπάρτης. Η διαδικασία διεξήχθη παρουσία αντιπροσώπου από την Ομοσπονδία Ενώσεων Συλλόγων Γονέων Πελοποννήσου.
Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης, οι παρεμβάσεις των αντιπροσώπων από τους συλλόγους γονέων ανέδειξαν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία, ενώ αναφέρθηκαν και στη παρεχόμενη εκπαίδευση των παιδιών.
Από τη συζήτηση προέκυψε ότι σκοπός της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Δήμου Σπάρτης, ως δευτεροβάθμιο όργανο συγκρότησης των Συλλόγων Γονέων του δήμου, είναι «η στήριξη και η βοήθεια προς όλους τους γονείς και τους συλλόγους τους, για τη βελτίωση της λειτουργίας των σχολείων, τόσο σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, όσο και σε επίπεδο υποδομών και εξοπλισμού».
Από τις εκλογές που διενεργήθηκαν στη συνέχεια, εκλέχθηκαν το Διοικητικό Συμβούλιο, η Εξελεγκτική Επιτροπή και οι αντιπρόσωποι για την ομοσπονδία.
Το νέο ΔΣ που συγκροτήθηκε σε σώμα στις 7 Μαΐου, έχει ως εξής:
Διοικητικό Συμβούλιο
Πρόεδρος: Μαρίνος Σχίζας (6948250301 – Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)
Αντιπρόεδρος: Ηλίας Φλώρος
Γενικός γραμματέας: Βαρβάρα (Βέρα) Τυλιγάδα
Αναπληρωτής γραμματέας: Γιώργος Σαραντόπουλος
Ταμίας: Σταμάτιος Στακιάς
Μέλη: Νίκος Αποστολάκος, Μαρία Τζίμα
Αναπληρωματικά μέλη ΔΣ: Αντωνία Δόγα, Άννα Μαρία Ebetiuc Πανάγου, Κούλα Σπανού, Κατερίνα Σωτηροπούλου.
Εξελεγκτική Επιτροπή: Φλώρα Καλομοίρη, Μαρία Ρήγα, Παναγιώτα Σκιαδά.
Κάλεσμα για συνεργασία και δράση για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης
Σε σχετική ανακοίνωση, το νέο ΔΣ επισημαίνει ότι εκπροσωπεί όλους τους γονείς και τους Συλλόγους Γονέων του Δήμου Σπάρτης και θα επιδιώξει «τη συνεργασία με όλους, έχοντας ως κοινό σκοπό τη διεκδίκηση καλύτερων συνθηκών για την εκπαίδευση των παιδιών και την προάσπιση του δικαιώματος στη μόρφωσή τους».
Στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η επικοινωνία με όλους τους συλλόγους σε όλα τα σχολεία του δήμου. Για τον σκοπό αυτό, το ΔΣ καλεί τους γονείς «να μην διστάσουν να απευθύνονται στην Ένωση Γονέων», τόσο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., αλλά και μέσα από τη ζωντανή επικοινωνία με τα μέλη του ΔΣ, για οποιοδήποτε πρόβλημα του σχολείου τους.




