Νέα διοίκηση στον ΣΗΠΕ μετά τις αρχαιρεσίες της Γενικής Συνέλευσης

Δευτέρα, 22 Ιούνιος 2026 18:05 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Νέα διοίκηση στον ΣΗΠΕ μετά τις αρχαιρεσίες της Γενικής Συνέλευσης

Με την ανάδειξη νέου διοικητικού συμβουλίου ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του Συνδέσμου Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 20 Ιουνίου, στο πλαίσιο της 29ης εκλογοαπολογιστικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου.

Η συνέλευση φιλοξενήθηκε στο αμφιθέατρο της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας στην Αθήνα, όπου εκπρόσωποι των ημερήσιων περιφερειακών εφημερίδων από όλη τη χώρα συμμετείχαν στις διαδικασίες για την εκλογή της νέας διοίκησης. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΗΠΕ, η εκλογική διαδικασία πραγματοποιήθηκε σε κλίμα ενότητας, αναδεικνύοντας το νέο διοικητικό συμβούλιο που θα οδηγήσει τον Σύνδεσμο την επόμενη περίοδο.

Στη θέση του προέδρου εξελέγη ο Γιώργος Μιχαλόπουλος από την εφημερίδα «Ελευθερία» Λάρισας, ενώ αντιπρόεδρος αναδείχθηκε ο Παρασκευάς Περάκης από τα «Χανιώτικα Νέα». Καθήκοντα γενικού γραμματέα αναλαμβάνει ο Γιάννης Κουτσολιόντος από τον «Πρωινό Λόγο» Ιωαννίνων, ταμία ο Σταύρος Φανφάνης από τον «Χρόνο» Κομοτηνής και κοσμήτορα ο Δημήτρης Πλεμμένος από την «Ελευθερία» Μεσσηνίας.

Παράλληλα, για την Εξελεγκτική Επιτροπή εξελέγησαν η Νάντια Σαμαρά από τη «Συνείδηση» Αιτωλοακαρνανίας, ο Δημήτρης Καρεκλίδης από τη «Μαγνησία» και ο Γιάννης Χριστόπουλος από τη «Γνώμη» Πατρών.

Ο Σύνδεσμος Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων αποτελεί τον βασικό συλλογικό φορέα εκπροσώπησης του ημερήσιου περιφερειακού Τύπου της χώρας, με σημαντικό ρόλο στην προάσπιση και ενίσχυση της ενημέρωσης στην ελληνική περιφέρεια.

Μέλος του ΣΗΠΕ είναι και ο «Λακωνικός Τύπος».

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ / ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Του Ανδρέα Πετρουλάκη
Το κλίκ της ημέρας
Του Ανδρέα Πετρουλάκη

Πρόσφατα Νέα