5 Τρόποι για να «πείσεις» τα μαλλιά σου να μακρύνουν, μετά την καραντίνα

Τρίτη, 12 Μάιος 2020 20:13 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
5 Τρόποι για να «πείσεις» τα μαλλιά σου να μακρύνουν, μετά την καραντίνα

H καραντίνα ήταν το ιδανικό timing να περιποιηθούμε τα μαλλιά μας και να τα αφήσουμε να μακρύνουν φυσικά.Το ζητούμενο τώρα είναι ένα. Η καραντίνα τελείωσε, κυκλοφορούμε με προσοχή, αλλά θέλουμε πίσω τα μακριά μαλλιά μας. Πώς θα τα καταφέρουμε; Εμείς, έχουμε τα tips, εσύ βάλε τη θέληση να τα ακολουθήσεις πιστά.

Μην δαιμονοποιείς το ψαλίδι: Το ότι δεν πηγαίνεις στο κομμωτήριο για κούρεμα δε σημαίνει σε καμία περίπτωση πως αυτός είναι ο σωστός τρόπος να μακρύνουν τα μαλλιά σου. Το αντίθετο μάλιστα. Οι περισσότεροι hairstylists συμφωνούν πως κάθε οκτώ- περίπου- εβδομάδες είναι ένα καλό timing να κόβεις μερικά εκατοστά από το μήκος τους, προκειμένου να απαλλάσσεσαι από τις κατεστραμμένες άκρες και να μακραίνουν με υγεία και όσο το δυνατόν λιγότερη φθορά.

Μην λούζεσαι με τις ώρες: Όπως και στην επιδερμίδα του προσώπου μας, έτσι και στο τριχωτό του κεφαλιού μας, το πλύσιμο με τις ώρες μπορεί να αφαιρέσει τα φυσικά έλαια από την επιδερμίδα του κεφαλιού μας με αποτέλεσμα, τα μαλλιά να είναι πιο επιρρεπή στο σπάσιμο και γι αυτό να παραμένουν στο ίδιο μήκος μήνες τώρα.

Το λάθος με την πετσέτα μετά το λούσιμο: Μπορεί το τουρμπάνι που κάνεις με την πετσέτα στα μαλλιά σου- αμέσως μετά το μπάνιο- να είναι το πιο βολικό πράγμα, όμως, ο συνδυασμός με το έντονο τρίψιμο και την τραχιά ποιότητα της πετσέτας στα εξαιρετικά εύθραυστα βρεγμένα μαλλιά σου, μόνο καλό δεν κάνει στην ανάπτυξή τους. Δοκίμασε λοιπόν, να τα στεγνώνεις με μία πετσέτα με μικροϊνες ή ένα βαμβακερό T-shirt – χωρίς να τα τρίβεις.

Κάνε ένα break στα μαλλιά σου: Δώσε χρόνο στα μαλλιά σου να αναπτυχθούν γρήγορα και με υγεία. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Μείωσε τη χρήση εργαλείων θερμότητας (όπως το καθημερινό στέγνωμα με το σεσουάρ, το ίσιωμα, το σίδερο), κάνε ένα διάλειμμα ανάμεσα στις βαφές και φρόντισε να τους απλώνεις ένα προϊόν με αντηλιακό δείκτη προστασίας πριν την έκθεση στον ήλιο.

Τσέκαρε τη διατροφή σου: Η ισορροπημένη διατροφή δεν θα μπορούσε παρά να παίζει και αυτή το ρόλο της. Τροφές με άφθονο σίδηρο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη E, πρωτεΐνες, ψευδάργυρο, όπως οι ξηροί καρποί, τα αυγά, τα φυλλώδη λαχανικά, το αβοκάντο, ο σολομός και το κουνουπίδι είναι καλό να συμπεριλάβεις στο καθημερινό σου διατροφολόγιο. Συχνά, η έλλειψη σιδήρου μπορεί να ευθύνεται για την αργή ανάπτυξη των μαλλιών και την τριχόπτωση.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
του ΚΥΡ
Το κλίκ της ημέρας
του ΚΥΡ
oncologists.gr

Πρόσφατα Νέα